Труднощі та проблеми у створенні глемпінгу

Існує думка, що якщо витрати на запуск глемпінгу невеликі, то не варто і починати. Також багато хто думає, що глемпінг повинен нагадувати заміський готель.

З цими думками навряд чи варто погоджуватися, адже успішність проекту або його збитковість безпосередньо залежать не від вкладених грошей на будівництво, а від багатьох інших чинників, які руйнують новий бізнес. До того ж думки про великі бюджети лише гальмують розвиток галузі.

Звичайно, кожному підприємцю хочеться мати великі бюджети, щоб зробити свій бізнес кращим, але є безліч успішних кейсів, які стартували з невеликим бюджетом, дійшли рентабельності та окупаються. Деякі з них свідомо не хочуть створювати масштабних проектів, їх не цікавить створення мереж, франшиз. Інтуїтивно хочеться розділити такі поняття, як "глемпінг - як справа" і "глемпінг - як бізнес".

Якщо дивитися на закордонний ринок, то там глемпінги з невеликим номерним фондом особливо користуються популярністю і добре розвиваються за рахунок автентичного продуманого інтер'єру, локації та персоналізованого сервісу. Також у них є акцент на етичний підхід — їхні засновники спочатку шукали комфортне для себе заняття, а не гналися за нечуваними грошима і не намагалися урвати якомога більше куш на ринку, що росте. Ось приклади таких проектів: Huttopia Adirondacks, Aldeia da Praia, Glampotel Bridport.

Проте все не так просто. Багато творців глемпінгу стикаються з тими самими питаннями на старті, на які слід звернути особливу увагу.

1. Земля

Глемпінг це проект, починати який слід не з концепції, а з підбору землі, тому що саме місце, а точніше ландшафт для глемпінгу має першорядне значення та диктує свої умови.

Ретельно перевіряйте документи та обов'язково виїжджайте на місцевість. Уточнюйте ситуацію з місцевим населенням: як ними використовується ця земля (можливо, там проходить важлива стежка або розташоване місце для купання, що історично склалося, тощо). Майте на увазі, що підготовка всіх документів може зайняти рік і більше.

2. Сезонність

Намети хороші в сезон та міжсезоння. У цілорічних проектах краще ставити будиночки, але зимові юніти коштують значно дорожче, отже, не кожен підприємець відразу готовий ризикувати із зимовим форматом. Зима у нас триває до половини календарного року, а відпочивати частіше гості хочуть у теплі, але чи буде недешевий формат відпочинку затребуваний у зимовий період – це питання, відповідь на яке далеко не очевидна.

І тут рішенням може стати популяризація серед своєї потенційної аудиторії поїздок вихідного дня, і тоді рентабельність цілорічних модулів буде вищою.

3. Амортизація

У природному середовищі на підтримку у гарному стані доріжок, юнітів, меблів тощо. грошей треба значно більше, ніж у міському готелі. Не варто економити на матеріалах, оминати відомі технології та стандарти роботи з матеріалами — це свідомо призведе до більших витрат у майбутньому.

4. Окупність

Заміський готель з невеликим числом номерного фонду – це досить складна історія окупності, і тільки при дотриманні низки умов реально працює. Наприклад, вдале місце з налагодженим природним трафіком гостей, якісно збудований маркетинг, помірні капітальні витрати.

Для того щоб розвинути фінансову грамотність і розповісти про нюанси даного бізнесу, ми й займаємося консультацією початківців та тих, хто хоче спробувати зайнятися бізнесом у глемпінг індустрії.

5. Персонал

Досить складно, особливо на місцях знаходити мотивованих лінійних співробітників та управлінців у новостворений глемпінг. Та ще щоб ці співробітники були готові надавати сервіс відповідного для гламурного кемпінгу рівня.

Крім мотивації мало знань, досвіду та нагляду. В наші плани входить налагодження співпраці з вузами та факультетами туризму та гостинності, а також проведення освітніх лекцій для них.

6. Недобросовестные подрядчики

Для тих, хто займається будівництвом та ремонтом не новою інформацією будуть відгуки про зірвані терміни поставок, неякісний товар або про те, що компанія-підрядник зникла з грошима і не виходить на зв'язок. Маркетингові компанії, бачачи гарну картинку глемпінгу, беруться за проект і зливають бюджети, а компанії, що управляють, не готові до складнощів і обсягу роботи, яка ховається в залаштунках ідеального глемпінгу.

Дуже тішить, що на цьому ринку, де засновники глемпінгу першопрохідники, прийнято обмінюватися досвідом і тим самим розвивати прозорість та професійний підхід. Саме для цього й створено чат в Телеграм, та є розділ на сайті, де ми збираємо дані про Партерів.
Є ще ряд складнощів та можливих проблем, з якими стикаються на початковому етапі підприємці, творці глемпінгів. Вони можуть стосуватися організаційних та юридичних питань, дизайну, систем обліку мат.цінностей та продажів, логістики та маркетингу. Але всі вони є абсолютно нормальними питаннями, вирішенням яких і повинен займатися підприємець, який зважився запускати власний бізнес.
☑ Дата публикації 10.02.2022

Ваші коментарі та думка про труднощі зі створення власного глемпінгу: